tiistai 31. heinäkuuta 2012

Kerron hieman itsestäni!!

Olen 27-vuotias.
Poikani syntyi kaksi vuotta sitten.
Lukion jälkeen olen käynyt töissä ja tehnyt erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutöitä, esim. kaupan kassalla, kenkämyyjänä ja viimeisin työ vaatemyyjä.
Avopuolisoni, "jätkäni" on ammatiltaan jalkanpallonpelaaja ja arkemme on näyttänyt hieman erilaiselta, tähän mennessä.
Nyt ollaan ostettu oma asunto ja minä olen hakenut opiskelupaikkaa, jonka siis sain :)
Halusin ensin hieman nähdä elämää ja kokeilla erilaisia asioita.
Omasta mielestäni olen aika spontaani,mutta harkitsen silti asioita, omien tunteideni perusteella.
Tunsin että, haluan joskus vielä opiskella, mutta en tiennyt vielä varmasti mitä. Samalla halusin myös lapsen,tästä haaveilin enemmän kuin koulunkäynnistä.
Lapsen saanti, toi myös lisää tietoa omista tunteista ja mielenkiinnonkohteista.
Minulla oli aikaa miettiä, mitä haluan elämältäni.
Nyt olen aivan varma että, haluan kehittää itsenäni lisää ja taidan tietää missä olen hyvä.
Olen todella kiinnostunut ihmisen mielestä, tunteista ja kehityksestä ja tätä alan siis opiskelemaan.
Tarkemmin, Kehityspsykologiaa, ja olevan aivan innoissani tästä!!
Tässä lyhytmuotoinen kuvaus itsesäni!
Velvollisuus kutsuu!
Poika ruokittavana!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti