tiistai 12. helmikuuta 2013

Hyvä ja huono lääkärissä käynti

Heippa!
Eilen käytiin pojan kanssa lääkärissä.
Eilen aamulla kuume oli 40,1 astetta.. huhu, mikä tauti.
Hieman punoittavat korvat, mutta keuhkoputkentulehdusta epäili, joten saatiin antibiootit.
Oli ihana nuori mieslääkäri, joka oli todella hyvä lastenlääkäri :)

Itselläni ei ollut hirveän hyvä päivä eilen..
Minullakin oli lääkäriaika ennen poikaamme, ja tuntia ennen aikaa, oli soitettu jostain kännykkänumerosta.
Soitin 10 min sisällä takaisin ja en saanut vastausta, ja lopuksi meni vain vastaajaan..
sitten minulle soitettiin vielä lankapuhelin-numerosta, ja painoin puhelun vahingossa pois, kun olin juuri lähdössä sinne lääkäriin ja yritin samalla vielä soittaa siihen kännykkänumeroon. Sitten soitin lankapuhelinnumeroon, heti takaisin kun huomasin, että olin vahingossa hylännyt puhelun ja se meni vaihteeseen..
Ajattelin että jos lääkäriaikani olisi peruttu, se olisi ilmoitettu aikaisemmin kuin tuntia ennen, ja kännykästä olisi laitettu viestiä..joten lähdin kävellen lääkäriin.
Pääsin perille ja minulle ilmoitettiin, että aika on peruttu ja alkoivat syyttää minua siitä etten ollut vastannut puhelimeen koko aamuna!! :(
Minulle soitettiin oikeasti kerran kello 11 ja silloin istuin pojan vieressä sohvalla, koska hänellä oli noussut kuume tuohon 40 asteeseen, ja soitin todellakin takaisin 10 minsan sisällä, ja peli oli sen takia menetetty:(
Siinä kyllä tunteet kiehahti raskaan viikon jälkeen, varsinkin koska tuo lääkäriaika stressasi minua muutenkin, juuri siksi että olisin halunnut hoitaa ensin pojan, ennen omia tarpeitani.
Jos nainen vastaanoton luukulla, olisi ollut hieman inhimillisempi, asia ei olisi tuntunut niin pahalta.. mutta hän ei mitenkään pahoitellut asiaa, vaan hyökkäsi heti ja syytti minua, heidän huonosta informoinnista.
Hehän tiesivät jo aamula kello 8 että lääkäri on, missä onkaan, mutta ei töissä :(

Onneksi, poika on tänään paremmassa kunnossa ja taitaa nyt parantua :)

2 kommenttia:

  1. Sulla on hyvä blogi, ja erittäin viihtysä ja hieno ulkoasu! :D Tosin postauksia vois tulla niinku joka päivä, mut ei tartte ku tiiän et on niitä menoja ja kiireitä paljon :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos mielipiteestäsi! ja kiva kun olet lukenut blogiani :)
    Nyt on ollut hieman kiireistä aikaa, mutta pitää todellakin kirjoitella enemmän :)

    VastaaPoista