torstai 14. helmikuuta 2013

Sängynpohjalla makoilemassa.
Minulla on huono omatunto, koska olen niin huonossa kunnossa, että en jaksa olla poikani kanssa :( Lupasin, että tänään mennään ulos ja äitikin tulee, mutta kunto ei salli ulkoilua.
Olen tottunut tekemään asioita poikani kanssa ja nyt en jaksa mitään..
Hän on niin ihana poika, että tulee niin ikävä kun kuulee hänen äänensä tuolla alakerrassa, mutta en jaksa muuta kuin huilata.
Eilen poika toi aivan innoissaan nessuja minulle ja sitten kun oltiin menossa nukkumaan, hän lauloi: "arvaa kuinka paljon, suuu-a raa-kastankaan", hän on niin niin ihana <3

Ps. en malttanut vain olla, joten lähdin ulos mieheni ja poikani perässä.


Hyvää Ystävänpäivää kaikille
ja pojalleni nimipäivää, hänen toinen nimensä on nimittäin
Valentin.


2 kommenttia:

  1. Onks pojan toinen nimi Valentin siis iha oikeasti?! :D pikkasen söpöö.. minkä ikäne se on :) ? entä sä?

    VastaaPoista
  2. On hän Valentin,toiselta nimeltään :) , täyttää pian 3 vuotta. Itse olen 28v.

    VastaaPoista