sunnuntai 26. elokuuta 2012

Aloitan kevyesti ja loppu onkin jo raskaimmasta päästä

Heips!
Kaksi päivää, niin alkaa koulu, ooh, hullu tunne!
Nyt alkaa vähän jännittää!
Samalla olen super-väsynyt, koska pojan flunssa tarttui myös minuun.
Arvasin kyllä sen, koska en voi olla pussailematta häntä, vaikka hän on kipeänä.
Laskin, että olemme viimeksi sairastaneet Uuden Vuoden aattona. Eli todella kauan olemme saaneet olla terveenä. Eiköhän tämä flunssa kestetä.
Tiedän kyllä sen, että päiväkodin ensimmäisenä vuonna, ei montaa täysin tervettä päivää lapsi näe :/ Pitää syödä terveellisesti ja yrittää pitää hyvä yleishygienia, jos sillä sais hieman ennaltaehkäistyä pöpöjä.

Muistin juuri, että tarvitsen kunnon koululaukun.. vai pärjääköhän ihan tavallisella "kaupunkilaukulla"!?
Skootteri on ainakin hankittu. Tilattiin se maanantaina ja saapui kotiovelle jo torstaina.

Ps. Ei löytynyt Kisua. Nyt täytyy vielä toivoa, että tulisi kotiin, kun yöt kylmenevät. Vielä jaksan toivoa, koska katosi kesällä ja yöt on ollut lämpimiä tähän asti.

Yritän kans vähentää herkkujen syöntiä nyt iltaisin.
Huomaan, että herkuttelen jos olen stressaantunut.
Nyt olen hieman lihonnutkin ja olisi hyvä lopettaa tämä kierre, ennenkuin paisun kunnolla!

Haluisin myös kertoa yhdestä tosi surullisesta ja traagisesta, minua vaivaavasta asiasta, mutta en taida ainakaan vielä.
Asia ei suoraan liity minuun, vaan tuttuun!
Liittyy lapsen hyväksikäyttöön ja asiaan, jolle on jo liian myöhäistä tehdä mitään, koska tilanne päättyi huonosti lapsen kannalta:(
Tässä taisin jo kertoakin sen..
Olen pohdiskellut sitä, miten tällaista voi tapahtua!?
Onko mitään sairaanpaa, kuin vanhempi joka käyttää omaa lastansa hyväksi?
No ei todellakaan!
Vaikka asia ei suoraan kuulu minulle, minua vaivaa tämä silti.
En osaa käsitellä tätä pienessä päässäni, mutta silti en osaa päästää irtikän tästä kauheasta asiasta..
Onneksi olen aloittamassa koulun, jonka avulla pääsen ehkä tulevasiuudessa, vaikuttamaan näihin asioihin edes vähän.
Tällä viikolla, olen nähnyt ja kuullut asioita, jotka menevät niin yli ymmärrykseni rajan.
Taas herkkä mieleni pääsi töihin..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti