perjantai 3. elokuuta 2012

Sataa, sataa ropisee, all day long

Mä tarvin auringon valoa!
Tänään on ollut synkkää, painostavaa ja sadetta.
Mun mieli menee heti maahan, kun on tällasta säätä.
Joskus mietin, minkä ihmeen takia, edes asumme Suomessa, koska myös avopuolisoni on auringonpalvoja. En ole mikään himo auringonottaja, mutta mieleni tarvii aurinkoa ja sen lämpöä!
Rakastan kesää myös siksi että, ihmiset ovat iloisia ja paljon avoimempia! Oliskohan sama, jos aina olisi kesä? Tarkoitan että ,olisiko ihmiset iloisempia ympäri vuoden?
Tuli heti aamusta paska fiilis, koska joku Facebook kavereistani, oli laittanut jonkun eläinrääkkäys uutisen, heti etusivulleni.
Minä poistan oikeesti, saman tien, nämä uutisten jakajat kavereistani.
Minusta ei ole, mitään järkeä jakaa näitä kauheita uutisia.
Onpas hauska järkyttää mielensä, heti aamusta, lukemalla jostain hirveästä eläinrääkkäystapauksesta :(
Olen niin eläinrakas että, nämä uutiset vaivaavat minua vähintään koko päivän!
Ajattelin vielä lähteä poikani kanssa, pikku pyörälenkille, vaikka sataa. Ollaan sinnikkäästi käyty, jo kolme kertaa ulkona leikkimässä ja välillä vain vaihdettu märät vaatteet kuiviin.
Sain myös inspiraation-kipinän ja aloin siivoamaan vaatekomeroani! Kaikki vanhat vaatteet pois ja uudet käyttöön! Löytyi nimittäin kasoittain "uusia vaatteita" joissa oli hintalaput ja joita en edes ollut huomannut sotkun seasta!
Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti