tiistai 14. elokuuta 2012

Anteeksi antamisesta vielä

En tiedä mistä se johtuu, mutta minusta tuntuu, että ennen jouduin usein sellaiseen tilanteeseen, missä minua kohdeltiin todella epäreilusti, enkä oikein ikinä ymmärtänyt miksi..
Olen mielestäni tosi kiltti, enkä koskaan puhu pahaa toisista seläntakana. Samalla kyllä sanon suoraan tietyissä tilanteissa.
Pidän myös puoleni, enkä tykkää siitä, että minun ylitseni yritetään kävellä!
Voisiko olla niin, että minusta on näkynyt, että olen kiltti ja ehkä, ainakin ennen olin, hieman epävarma, sitten tätä tilannetta on käytetty hyväksi, mutta hämmästytty, koska olenkin pitänyt puoleni tiukasti?!
Olen miettinyt tätä asiaa, nyt kun olen ollut poissa työelämästä yli kaksi vuotta.
En ole vielä varma, mistä nämä tilanteet johtuu, mutta ehkä osin siitä, että olen ollut todella väärässä työpaikassa.
Ainakin olen tenhyt tälle asialle jotain ja nythän minä aloitan koulun ja toivon mukaan, saan ansaitsemani työpaikan vielä joskus, jossa minua arvostetaan.
Näitä asioita olen mietinyt siksi, että välillä tunnen että ne vaivaavat minua, koska olen ottanut todella henkilökohtaisesti nämä asiat, mutta samalla en ole saanut anteeksipyyntöä ja vahvistusta siitä että minua olisi kohdeltu vastoin arvojani :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti