maanantai 27. elokuuta 2012

Hermostunut olotila

Heippa!
Poika heräsi tänään kello 6.20.
En meinannut millään päästä hereille, ja nukuin vielä sohvalla pojan vieressä, kun hän katsoi Palomies Samia ja Chuggingtonia.
Sitten, oli vielä kauhea uhma-aamu.
Minulla on kurkku kipeä, enkä jaksaisi huutaa ja tottakai poika vaistosi tämän, ja oli ekstra vaikealla tuulella.
Nyt hän onneksi nukahti, riehui melkein kaksi tuntia sängyssään, vaikka oli rättiväsynyt.
Kyllä lapset tietää, kun jotain suurta on edessä.
Eli huomennahan aloitan koulun!! ja poika menee päiväkotiin!
Olen unohtanut hommatat sen tärkeimmän varusteen, eli kalenterin!

Yritän myös metsästää hyvää lipastoa meille, tänne alakertaan.
Löysin yhden fb kirppikseltä, mutta en ole varma onko mennyt jo.
Laitoin siitä viestiä, mutta kyseinen henkilö ei ole vielä vastannut.
Huomasin, että joku toinen oli kans kiinnostunut siitä, mutta minä näin sen ensin ;)
Alkukesästä löysin aivan ihanan lipaston 40 eurolla ja sovittiin jo kaupatkin.
Sitten kun piti mennä hakemaan sitä, tyypistä ei kuulunutkaan mitään, eikä hän vastannut puhelimeen.
Seuraavana päivänä mieheni soitti hänelle, toisesta numerosta ja siihen, tämä tyyppi soitti takaisin ja ilmoitti, että oli myynyt lipaston jollekin toiselle.
Olen vieläkin niin pettynyt, tästä kyseisestä kohtelusta.
Kaiken huipuksi, tämä tyyppi lupasi samanlaisen, mutta suuremman lipaston miehelleni, jonka saisimme ostaa myöhemmin! Miesystäväni uskoi tätä!
Arvatkaa kuinka kävi?
No eihän hänestä kuulunut enää mitään!
Kerran kysyttiin perään, mutta ei vastannut!
Huhu, minkälaisia ihmisiä sitä löytyy..

Huomaan, että olen ollut hermostunut viime päivinä, verrattuna koko kesän mielialaani.
Minulla oli vaihe, kun olin erittäin hermostunut ja stressaantunut, heti aamusta. Tätä kesti raivostuttavan pitkään!
Tämä meni ohi, kesän aikana, mutta harmikseni huomaan, että se on tullut hieman takaisin.
Olen huono stressinhallinnassa ja tämä johtuu varmasti siitä.
Uusi elämäntilanne alkamassa ja paljon uusia haasteita. Sitten vielä flunssa ja kipeä känkkäränkkä- poika siihen lisäksi.
Toivotaan, että tämä menee ohi.
En halua olla hermostunut, koska jos se kestää pitemmän aikaa, menee fiilis kaikesta.
Nyt pitää vaan yrittää pitää mieli myönteisenä.. syksy on pahasta minulle.
Rakastan syksyä, mutta samalla huomaan että mieli on alakuloinen!
Head up!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti