maanantai 20. elokuuta 2012

Taukoa pohdinnoissa, shoppailun merkeissä

Olen siis todella kova pohdiskelemaan ja miettimään asioita.
Väillä liikaakin, siks sallin itselleni kunnon shoppailua, noin kerran kuussa :)
Nyt syksyn alkaessa, olen kyllä ostellu hieman liikaa, mutta tiedän kokemuksesta, että parhaimmat tuotteet myydään heti loppuun, joten jos jotain haluaa saada, pitää olla heti asialla.
Syksyn tullessa himmaan sitten hieman ja talvella shoppailen aika vähän, koska silloin pitää pukea niin paljon, ettei jaksa keskittyä kuin lämpimänä pysymiseen.
Kunnon neuleet ja talvivarusteet hommataan jo syksyllä ,niin sitten ollaan valmiiina kun pakkaset saappuvat!
Jostain luin, että blogin pitäisi keskittyä vain yhteen kategoriaan, mutta itse olen sitä mieltä, että minusta löytyy kaksi tärkeää puolta ja niistä haluan kirjoittaa.
Eli pohdiskelija Minä ja shoppailu Minä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti